dinsdag 12 juni 2012

Shoplog Rituals

Een kleine mini shoplog, want gister ben ik even in de Rituals geweest. Ik hou van Rituals! De geuren vind ik heerlijk. Het zijn geen overheersende geuren, want daar kan ik niet goed tegen. De geurkaarsen van de Rituals vind ik dan ook lekker, omdat ze door het hele huis een hele milde en zachte geur verspreiden. Met geurkaarsen kan het snel heel overheersend worden of het tegenovergestelde dat je bijna niets ruikt, maar die van Rituals zijn precies goed.
Ik vind de geur Under A Fig Tree het lekkerste. Hiervan heb ik dan ook een kaars (€14,90) en de mini geurstokjes (€11,90) van gekocht.

Ook de handzeep was op en ik besloot voor de Serenity handzeep (€7,90) te gaan. Serenity heeft een zachte, maar lichtzoete geur. De handzeep is verrijkt met amandelolie wat zijdezachte handjes beloofd, dus ik ben benieuwd!

Als laatst kon ik de thee niet laten liggen. Ik ben echt een thee junkie en voornamelijk groene en witte thee vind ik erg lekker. Ik was heel erg benieuwd naar de thee van Rituals en besloot Jasmine Delight (€5,90) mee te nemen. Het is thee in een piramide vormig zakje wat ervoor zorgt dat de aroma's beter vrijkomen. Er zitten 20 zakjes in één doosje, dus dat word lekker genieten de komende dagen!


3 opmerkingen: