vrijdag 8 juni 2012

Shoplog Antwerpen

Maandag had ik de kans om eventjes Antwerpen in te duiken.. en de kans om Forever 21 te bezoeken laat ik dan ook niet schieten. Als eerst kwam ik langs een onwijs leuke winkel Urban Outfitters. Ik had er weleens over gehoord op Youtube, maar in mijn gedachten was Urban Outfitters alleen in de USA te vinden. Toen ik er langs liep moest ik wel even naar binnen en het was echt een gave winkel. De kledingstijl is ontzettend gaaf, maar ook heb je er allerlei leuke hebbedingetjes. Carmex is daar ook te verkrijgen voor de amerika-lovers onder ons!
Ik heb daar verder niets gekocht, want Carmex heb ik al met bergen in mijn kast liggen en kleding wil ik nu niet kopen omdat ik met Cambridge ga beginnen.
Bij Forever 21 ben ik wel geslaagd voor wat leuke sieraden en een pyjamabroekje. Kijk mee voor de foto's..


2 opmerkingen:

  1. Super leuk artikel!

    PS:
    Wij van Comemoda (twitter.nl/comemoda) zoeken nog mensen voor de rubriek Followerstyle. We willen verschillende stijlen laten zien aan onze volgers. Hiervoor hebben we wel verschillende mensen nodig die hun stijl willen delen. Lijkt het je leuk om ons te helpen? E-mail dan nu x.comemoda@gmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen